Bardzo
ważnym
elementem wspierającym pracę przedstawiciela handlowego jest wiedza
wyniesiona z różnego rodzaju kursów i
szkoleń. Na
przestrzeni kilku ostatnich lat uczestniczyłem w wielu tego
typu
przedsięwzięciach. Przybliżę teraz Państwu kilka szkoleń w
których uczestniczyłem. Zapraszam również do strefy e-booków.
>>> Techniki Sprzedaży /Certyfikat SHARP/ Sprzedaż nie ogranicza się już jedynie do przekonania potencjalnego klienta do zakupu, lecz staje się formą doradztwaz którego klient powinien wynieść przeświadczenie, że nasz produkt jest tym, którego rzeczywiście potrzebuje. Nie wystarczy już poprawnie zidentyfikować prawdziwe potrzeby klienta, lecz świadomie wykorzystywać techniki dostarczania klientowi prawdziwych, poszukiwanych przez niego wartości. Dwudniowy program szkolenia był zbudowany tak, aby przedstawić i ułatwić jego uczestnikom praktyczne rozwiązania, dające sprzedaż firmie produktów i usług, a klientom tak cenną wartość jak zadowolenie. W programie znalazły się ćwiczenia praktyczne - odgrywanie scen handlowych rejestrowanych techniką video, a następnie ich analizowanie.
>>>
Sztuka profesjonalnej prezentacji /Certyfikat
SHARP/
Celem dwudniowego szkolenia było zapoznanie z zasadami i technikami
prezentacji mających na celu przekonanie klientów do
produktów i usług oraz kreowanie pozytywnego własnego
wizerunku
oraz wizerunku firmy w oczach odbiorcy. Szkolenie pokazywało jak
wzbudzić zainteresowanie i zrobić jak najlepsze wrażenie
służące przekonaniu do prezentowanych treści.
Szczególnie pokazano jak dostosowywać różne
techniki
prezentacyjne do preferencji odbiorców. Trening
miał
postać intensywnego praktycznego warsztatu, łącznie z odgrywaniem scen
handlowych.
>>>
Akademia rozwoju /Certyfikat
Gazety Prawnej/
Cykl 6 szkoleń w formule e-lerningu z zakresu: 1/ Technik
zapamiętywania, 2/ Zarządzania stresem, 3/ Asertywności, 4/ Zarządzania
sobą w czasie, 5/ Negocjacji, 6/ Komunikacji i perswazji. Aby otrzymać
certyfikat należało poprawnie rozwiązać poprawnie 6 testów
na
czas.
>>>
Przywódźtwo i kierowanie zespołem /Certyfikat
Wyższej Szkoły Humanistyczno -Ekonomicznej w Łodzi/ W
ramach 2-tygodniowego szkolenia zdobyłem umiejętności z zakresu: 1/
Podstawowych pojęć współczesnych teorii
przywództwa, 2/
Metod budowania zespołu, 3/ Mechanizmów i strategii
motywowania
pracownika.
Copyright © 2007, Design by: Sunlight webdesign