X


Klucz do sukcesu w sprzedaży    

Podczas tego seminarium dowiedziałem się, jak myślą i działają najlepsi handlowcy, jak budują wartościowe relacje z klientami, jak planują swoje działania, aby osiągać maksymalne rezultaty, jak pracują z celami, zarządzają czasem, motywacją osobistą oraz osób, z którymi pracują, a także jak budują pewność siebie.

Istnieją trzy dziedziny tworzenia wartości dla klienta: jedna to doskonałość operacyjna, druga innowacyjne produkty i usługi, a trzecia to zażyłość z klientem. Różne działy firmy pracują w różnym stopniu z tymi czynnikami. Dla Ciebie, jako sprzedawcy czy szefa sprzedaży, zażyłość z klientem jest kluczem do większej sprzedaży.

W programie nauczyłem się:



Drogi uzytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

 Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

 Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.