X

Customer Service Training - Obsługa klienta - Certyfikat nr: 336-1367002     

Dobra obsługa klienta ma kluczowe znaczenie dla wszystkich firm, zarówno tych małych i dużych. Właśnie dobra obsługa może mieć bezpośredni wpływ na lojalność klientów i to gdzie ulokują ponownie swoje pieniądze. Po prostu, im wyższa jakość obsługi klienta , tym wyższy poziom jego zadowolenia, który przełoży się na powtórną transakcję. Ten kurs wprowadza podstawowe pojęcia z obsługi klienta, a potem zagłębia się w skuteczne techniki obsługi. Dzięki niemu zdobyłem  znajomość i zrozumienie najważniejszych aspektów obsługi klienta i potrafię w pełni obsługiwać zapytania i skargi.


Zagadnienia
:



 

Drogi uzytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

 Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

 Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.