Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem - Certyfikat nr: 04374/E/SPR                                                                      

Szkolenie zawiera przydatne informacje dla firm, oferujących zarówno produkty jak i usługi. Uczestnicy mogą się dowiedzieć m.in. jak stworzyć system obsługi klienta i zarządzać nim w firmie, jak zidentyfikować klientów kluczowych i jak zarządzać kontaktami z nimi, jak przeprowadzić negocjacje handlowe i prezentację własnej oferty. W szkoleniu zawarte zostały praktyczne informacje na temat prowadzenia sprzedaży przez telefon, stosowania technik sprzedaży, kierowania zespołem sprzedawców czy informatycznych systemów zarządzania relacjami z klientem.

Ze szkolenia dowiedziałem się jak:
-planować sprzedaż by zdobyć przewagę nad konkurencją
- konstruować oferty
- zarządzać portfelem klientów
- budować długookresowe relacje z klientem
- rozpoznawać typy klienta i jego potrzeby
- efektywnie wykorzystywać klasyfikację klientów
- trafnie selekcjonować klientów kluczowych
- planować strategię obsługi klientów kluczowych
- zdobywać informacje o klientach
- poszukiwać potencjalnych klientów
- prezentować oferty handlowe
- kreować wizerunek i autopromocję
- wzbudzać zainteresowanie klienta
-
wykorzystać telefon w celach biznesowych
- dopasować się do stylu rozmówcy
- budować techniki własnej siły negocjacyjnej
- przeciwdziałać grom negocjacyjnym

- przygotować się do procesu negocjacji