Zarządzanie jakością - Certyfikat nr: 02058/E/ZJK
Szkolenie wyjaśnia, na czym polega rola klienta i środowiska w
zarządzaniu jakością oraz wybrane elementy zarządzania procesowego.
Uczestnik szkolenia pozna praktyczne metody i techniki usprawnień oraz
rozwiązywania problemów. W ramach szkolenia znalazły się też zagadnienia
ochrona konsumenta w Polsce i w Unii Europejskiej, praktyczne aspekty
przygotowania i przeprowadzenia wdrożenia systemów jakości wg normy ISO
9001:2000.
Dzięki szkoleniu opanowałem umiejętności:
- ustalania celów rynkowych i finansowych firmy,
- prezentacji (uproszczonej) procedury budowania planu marketingowego,
- przedstawienia struktury typowego planu marketingowego,
- przygotowania scenariuszy rozwoju sytuacji rynkowej,
- przygotowania prostych prognoz sprzedaży (popytu),
- podziału zadań przy konstrukcji planu,
- prezentacji technik kontroli wykonania planu i budżetowania
- rozumienia podstawowych zagadnień identyfikowania, definiowania i przeprojektowywania procesów,
- doboru i stosowania wybranych technik doskonalenia jakości,
- rozumienia na czym polega poprawa produktywności,
- określania kosztów jakości,
- stosowania wybranych metod rozwiązywania problemów
- rozumienia różnic i podobieństw pomiędzy zarządzaniem projektowym i zarządzaniem procesowym,
- doboru i dostosowania standardów zarządzania jakością do potrzeb zarządzania projektem,
- metodycznego zarządzania projektami,
- zarządzania jakością projektu
- rozumienia relacji konsument – państwo - przedsiębiorca,
- rozumienia praw konsumentów,
- określania praw konsumenta i zapewniania ich przestrzegania
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL