Wyprawa - Gra szkoleniowa    

Liczba uczestników : 12 osób
Czas gry : 5 h

Tylko  umieszczenie  Artefaktu  na  ołtarzu  w
Zapomnianej Świątyni zapobiegnie
przebudzeniu się Smoka, który ma
sprowadzić Zagładę na świat. Grupa
śmiałków musi zorganizować wyprawę,
dotrzeć  tam  na  czas  i…  powrócić.  Ale  nie
wszyscy chcą by smok spał dalej
i z pewnoœcią  spróbują zatrzymać œmiałków.
A na  poważnie,  uczestnicy  muszą  najpierw
zaplanować wyprawę, wybrać trasę,
skompletować wyposażenia, a potem
wyruszyć. Po drodze czeka ich wiele
przeszkód, które pokażą czy byli dostatecznie
przewidujący.


Korzyści z uczestnictwa

Pogłębiłem takie umiejętności jak:
- działanie w grupie
- planowanie i realizacja planów
- kreatywność
- korzystanie z dostępnych zasobów (sprzęt i ludzie)
- ujawnianie ról grupowych
- komunikację
- elastyczność
- negocjacje
- zdolności interpersonalne