Wyprawa - Gra szkoleniowa
Liczba uczestników : 12 osób
Czas gry : 5 h
Tylko umieszczenie Artefaktu na ołtarzu w
Zapomnianej Świątyni zapobiegnie
przebudzeniu się Smoka, który ma
sprowadzić Zagładę na świat. Grupa
śmiałków musi zorganizować wyprawę,
dotrzeć tam na czas i… powrócić. Ale nie
wszyscy chcą by smok spał dalej
i z pewnoœcią spróbują zatrzymać œmiałków.
A na poważnie, uczestnicy muszą najpierw
zaplanować wyprawę, wybrać trasę,
skompletować wyposażenia, a potem
wyruszyć. Po drodze czeka ich wiele
przeszkód, które pokażą czy byli dostatecznie
przewidujący.
Korzyści z uczestnictwa
Pogłębiłem takie umiejętności jak:
- działanie w grupie
- planowanie i realizacja planów
- kreatywność
- korzystanie z dostępnych zasobów (sprzęt i ludzie)
- ujawnianie ról grupowych
- komunikację
- elastyczność
- negocjacje
- zdolności interpersonalne
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL