Umiejętności interpersonalne - Certyfikat nr: 00181/E/APW
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą pogłębić swoje
umiejętności interpersonalne. Poświęcone jest ono szczególnie tym
umiejętnościom, które są przydatne w pracy, w radzeniu sobie m.in. w
kontaktach zawodowych, współpracy z kolegami, współdziałaniu z
przełożonymi.
W szkoleniu uczestnik dowie się, jak w efektywny sposób nawiązywać
kontakt osobisty i zawodowy. Pozna też zasady kształtowania postawy
empatycznej i asertywnej. Szczegółowo zostaną omówione zasady skutecznej
komunikacji oraz korzystania z narzędzi komunikacji werbalnej i
pozawerbalnej.
Ponadto uczestnik zdobędzie praktyczne informacje na temat pracy w
zespole, nauczy się także rozpoznawać sytuacje konfliktowe i rozwiązywać
je.
Ze szkolenia dowiedziałem się :
- Czynniki sprzyjające nawiązywaniu kontaktów
- Przeszkody utrudniające kontakty interpersonalne
- Samoocena i jej wpływ na nawiązywanie kontaktów interpersonalnych
- Empatia, czyli o współodczuwaniu
- Społeczne aspekty zachowań empatycznych
- Zrozumieć uczucia, czyli o emocjonalnych aspektach współodczuwania
- Sztuka empatycznego słuchania, czyli o słuchaniu z sercem
- Współodczuwanie, czyli o empatycznym współbrzmieniu z innymi
- Asertywna postawa
- Bariery w komunikacji
- Czym jest zespół - czyli dlaczego współpraca buduje?
- Jak pracować w zespole - czyli jak być lepszym członkiem zespołu
- Grupowe podejmowanie decyzji
- Indywidualna reakcja na konflikt
- Analiza konfliktu
- Techniki rozwiązywania konfliktu
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL