Telesprzedawca - Certyfikat nr : 00019/E/A8T
Szkolenie
przeznaczone jest dla telesprzedawców oraz osób,
które planują podjąć pracę w telesprzedaży. Dzięki niemu
uczestnik dowie się, kto może być telesprzedawcą, pozna rolę emocji w
pracy telesprzedawcy oraz dowie się dlaczego należy świadomie używać
swojego głosu w czasie rozmów.
Moduł 1. Kto może być telesprzedawcą
Cele modułu:
• świadomość, na czym polega specyfika zawodu telesprzedawcy, jego pozytywne i negatywne strony
•
znajomość cech szczególnie pożądanych w pracy telesprzedawcy
oraz takich, nad którymi telesprzedawca powinien potrafić
zapanować
Moduł 2. Emocje w pracy telesprzedawcy
Cele modułu:
• świadomość znaczenia pozytywnego i negatywnego nastawienia dla efektów pracy telesprzedawcy
• znajomość metod automotywacji do pracy
Moduł 3. Głos w pracy telesprzedawcy
Cele modułu:
•
świadomość wpływu tonu i szybkości wypowiedzi oraz pozycji ciała i
mimiki na brzmienie wypowiedzi telesprzedawcy
• dostosowanie głosu do pożądanego przekazu i atmosfery rozmowy
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL