Telesprzedawca - Certyfikat nr : 00019/E/A8T               

Szkolenie przeznaczone jest dla telesprzedawców oraz osób, które planują podjąć pracę w telesprzedaży. Dzięki niemu uczestnik dowie się, kto może być telesprzedawcą, pozna rolę emocji w pracy telesprzedawcy oraz dowie się dlaczego należy świadomie używać swojego głosu w czasie rozmów.


Moduł 1. Kto może być telesprzedawcą
Cele modułu:

•    świadomość, na czym polega specyfika zawodu telesprzedawcy, jego pozytywne i negatywne strony
•    znajomość cech szczególnie pożądanych w pracy telesprzedawcy oraz takich, nad którymi telesprzedawca powinien potrafić zapanować
Moduł 2. Emocje w pracy telesprzedawcy
Cele modułu:

•    świadomość znaczenia pozytywnego i negatywnego nastawienia dla efektów pracy telesprzedawcy
•    znajomość metod automotywacji do pracy
Moduł 3. Głos w pracy telesprzedawcy
Cele modułu:

•    świadomość wpływu tonu i szybkości wypowiedzi oraz pozycji ciała i mimiki na brzmienie wypowiedzi telesprzedawcy
•    dostosowanie głosu do pożądanego przekazu i atmosfery rozmowy