Telefoniczna obsługa klienta
W
kursie zaprezentowano etapy rozmowy telefonicznej od przygotowania, aż
do zamknięcia kanału komunikacji. Pokazano jak radzić sobie z trudnymi
rozmowami, oraz w jaki sposób budować pozytywne relacje z klientem.
Szkolenie również dla osób chcących odświeżyć i ustabilizować wiedzę
dotyczącą profesjonalnej obsługi klienta.
Szkolenie zawiera 14 bloków tematycznych:
- wady rozmowy telefonicznej
- etapy rozmowy telefonicznej
- efekt pierwszego wrażenia
- klienci i ich oczekiwania
- budowanie więzi z klientem
- świadomość kanałów zmysłowych
- wzmacnianie przekazu
- kłopotliwe i trudne rozmowy
- dykcja, uśmiech i pozycja
- podstawowe błędy w sposobie mówienia
Przedstawiciele handlowi, często nie mają właściwego przygotowania do
pracy. O ile przechodzą oni podstawowe szkolenia, to
potem nie współpracują już z trenerami, którzy potrafią wychwycić i
poprawić ich podstawowe błędy.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL