Telefoniczna obsługa klienta     

W kursie zaprezentowano etapy rozmowy telefonicznej od przygotowania, aż do zamknięcia kanału komunikacji. Pokazano jak radzić sobie z trudnymi rozmowami, oraz w jaki sposób budować pozytywne relacje z klientem. Szkolenie również dla osób chcących odświeżyć i ustabilizować wiedzę dotyczącą profesjonalnej obsługi klienta.

Szkolenie zawiera 14 bloków tematycznych:
- wady rozmowy telefonicznej
- etapy rozmowy telefonicznej
- efekt pierwszego wrażenia
- klienci i ich oczekiwania
- budowanie więzi z klientem
- świadomość kanałów zmysłowych
- wzmacnianie przekazu
- kłopotliwe i trudne rozmowy
- dykcja, uśmiech i pozycja
- podstawowe błędy w sposobie mówienia


Przedstawiciele handlowi, często nie mają właściwego przygotowania do pracy. O ile przechodzą oni podstawowe szkolenia, to potem nie współpracują już z trenerami, którzy potrafią wychwycić i poprawić ich podstawowe błędy.