Sztuka pozyskania i utrzymania najlepszych klientów    

Zadowolonemu klientowi dziesięciokrotnie łatwiej można sprzedać kolejny produkt, niż jakiejkolwiek innej osobie.
Najtrudniejsza i najbardziej kosztowana jest pierwsza sprzedaż. Jeśli dana osoba już coś u nas kupiła, kolejna sprzedaż
jest łatwiejsza i przyjemniejsza. A kiedy ludzie skojarzą kupowanie w naszej firmie z przyjemnością, będą chętnie do nas
wracali i zarekomendują nas lub nasz produkt znajomym.


W każdym biznesie wysoka jakość obsługi klientów jest najlepszym sposobem, aby wracali po więcej. W niniejszym programie
dowiedziałem się, jak rozwinąć strategie obsługi klienta, które zwiększają satysfakcję klientów, zwiększają sprzedaż, przychody
i dochodowość firmy.

Ze szkolenia dowiedziałem się jak :

•Używać niezwykle skutecznej techniki tworzenia klienta-rzecznika
•Pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybóre
•Sprawić, by klienci mnie polecali swoim znajomym
•Budować lojalność klientów
•Praktykować siedem zasad kreowania klientów na całe życie