Profesjonalny sekretariat - Certyfikat nr: 00647/E/APB                                                                           

W szkoleniu uczestnik dowie się między innymi, jak efektywnie organizować pracę oraz zarządzać dokumentacją i korespondencją w firmie. Pozna zasady skutecznej komunikacji bezpośredniej zarówno w środowisku wewnętrznym firmy, jak i zewnętrznym - z kontrahentami, dostawcami. Szczegółowo zostaną omówione także zasady komunikacji przez telefon oraz prowadzenia korespondencji wychodzącej listownej, faksowej i elektronicznej, również w języku angielskim. Uczestnik dowie się też, jak prawidłowo kreować swój wizerunek w pracy i zachowywać się zgodnie z zasadami biznesowego savoir-vivre.

Ze szkolenia dowiedziałem się m.in. jak:
- planować i organizować czas pracy
- organizować spotkania
- przekazywać informacje
- komunikować się ze współpracownikami
- prowadzić "trudne" rozmowy telefoniczne
- prowadzić korespondencję elektroniczną
- kreować wizerunek
- posługiwać się dobrymi manierami
- ubierać się odpowiednio do okazji
- prowadzić rozmowy telefoniczne w j. angielskim
- docierać do ważnych informacji
- unikać konfliktów