Profesjonalna obsługa klienta
O sukcesie firmy decyduje nie tylko sam produkt czy usługa. Równie ważni
są profesjonalnie przygotowani do obsługi klienta pracownicy. Istotny
jest zarówno ich wygląd, autoprezentacja, zachowanie, sposób mówienia,
treść wypowiedzi, umiejętność obsługi w zależności od typu klienta jak i
świadomość jego oczekiwań. Kurs prezentuje kluczowe umiejętności
komunikacyjne i autoprezentacyjne niezbędne w profesjonalnej obsłudze.
Zagadnienia:
- Znaczenie obsługi klienta
- Elementy profesjonalnej obsługi
- Oczekiwania klientów
- Typologia klientów
- Autoprezentacja
- Budowanie wizerunku
- Profesjonalny ubiór kobiet
- Profesjonalny ubiór mężczyzn
- Komunikacja niewerbalna
- Aktywne słuchanie klienta
- Efektywne zadawanie pytań
- Język korzyści
- Najważniejsze zasady obsługi klienta
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL