Plan marketingowy - Certyfikat nr: 00963/E/MKT
Szkolenie szczegółowo przedstawia tematykę związaną z procesem
planowania marketingowego. Omówione są w nim kwestie dotyczące
zarządzania produktem, marką i ceną. Szkolenie praktycznie wprowadza w
obszar efektywnej promocji i skutecznej komunikacji z rynkiem. Dużą
uwagę poświęcono również sprawnemu zarządzaniu dystrybucją i logistyką
Dzięki szkoleniu opanowałem umiejętności:
- ustalania celów rynkowych i finansowych firmy,
- prezentacji (uproszczonej) procedury budowania planu marketingowego,
- przedstawienia struktury typowego planu marketingowego,
- przygotowania scenariuszy rozwoju sytuacji rynkowej,
- przygotowania prostych prognoz sprzedaży (popytu),
- podziału zadań przy konstrukcji planu,
- prezentacji technik kontroli wykonania planu i budżetowania
- w zakresie identyfikacji i oceny segmentów rynku,
- stosowania podstawowych technik (sposobów) pozycjonowania oferty firmy
- określenia podstawowych koncepcji, celów oraz technik związanych z planowaniem produktu,
- prezentacji możliwości i problemów wynikających z poszczególnych faz cyklu życia produktu,
- tworzenia zwartych ofert produktowych,
- określenia koncepcji i narzędzi związanych z kreowaniem przez firmę nowych produktów
- określania założeń oraz implikacji praktycznych wynikających z marketingowej koncepcji ceny,
- wskazania uwarunkowań decyzji cenowych firmy,
- określenia głównych decyzji związanych z polityką cenową firmy,
- charakterystyki podstawowych strategii cenowych firmy
- określania miejsca i znaczenia komunikacji marketingowej w działalności przedsiębiorstwa,
- wykorzystywania narzędzi stosowanych w procesie komunikowania się firmy z rynkiem (promotion-mix),
- posługiwania się Internetem jako miejscem prowadzenia kampanii promocyjnych,
- zaplanowania komunikacji marketingowej
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL