Nowoczesne strategie sprzedaży    

Podczas tego seminarium dowiedziałem się, jak strategicznie planować sprzedaż, wynajdywać lepszych potencjalnych klientów, budować wiarygodność aby zwiekszać sprzedaż, sprawnie używać metod zamykania sprzedaży i pozyskiwania nowych zamówień, oraz jak zarządzać lejkiem sprzedażowym.

  1. Klucz do sukcesu w sprzedaży zawsze był taki sam - spędzać więcej czasu z lepszymi potencjalnymi klientami.
  2. A zatem kim są i gdzie są najlepsi potencjalni klienci? Dlaczego kupują od nas ? Dlaczego w ogóle kupują od kogokolwiek? Jak można spędzić więcej czasu z dobrymi potencjalnymi klientami? Kto stanowi ośrodek oddziaływania? Co robisz w sposób doskonały? Kto może najbardziej skorzystać z Twojej przewagi konkurencyjnej?
  3. Kiedy zidentyfikujemy te rzeczy, będziemy mógli precyzyjnie kierować swoją ofertę do najlepszych potencjalnych klientów, którzy mogą kupić więcej produktów i usług oraz zrobić to szybciej od innych ludzi.

W programie nauczyłem się: