Nowoczesne strategie sprzedaży
Podczas
tego seminarium dowiedziałem się, jak strategicznie planować sprzedaż,
wynajdywać lepszych potencjalnych klientów, budować wiarygodność
aby zwiekszać sprzedaż, sprawnie używać metod zamykania sprzedaży i
pozyskiwania nowych zamówień, oraz jak zarządzać lejkiem
sprzedażowym.
- Klucz do sukcesu w sprzedaży zawsze był taki sam - spędzać więcej czasu z lepszymi potencjalnymi klientami.
- A zatem kim są i gdzie są najlepsi potencjalni klienci?
Dlaczego kupują od nas ? Dlaczego w ogóle kupują od
kogokolwiek? Jak można spędzić więcej czasu z dobrymi potencjalnymi klientami? Kto
stanowi ośrodek oddziaływania? Co robisz w sposób doskonały? Kto
może najbardziej skorzystać z Twojej przewagi konkurencyjnej?
- Kiedy zidentyfikujemy te rzeczy, będziemy mógli
precyzyjnie kierować swoją ofertę do najlepszych potencjalnych
klientów, którzy mogą kupić więcej produktów
i usług oraz zrobić to szybciej od innych ludzi.
W programie nauczyłem się:
- Łańcuch krytycznych umiejętności - jak wpływa na rezultaty Twoje i Twojego zespołu?
- Czym jest osobiste planowanie strategiczne sprzedaży i jak wpływa na osiągane wyniki przez Ciebie i Twoich ludzi?
- Jak zarządzać priorytetami i planować pracę zespołu?
- Najważniejsze pytania w sprzedaży – klucz do poznania klienta.
- Sprzedaż dwustopniowa – sposób na minimalizowanie obiekcji klienta.
- Skuteczne prezentacje handlowe – kluczowe zasady przedstawiania oferty klientowi.
- Strategie zarządzania rozproszonymi zespołami sprzedażowymi.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL