Test psychologiczny - Nastawienie na klienta - otrzymałem wysoki wynik
Skala, opisująca kompetencje w zakresie obsługi klienta, służy do
określenia, w jakim stopniu badana osoba jest nastawiona na budowanie
pozytywnych relacji z klientami oraz na budowanie przekonań
wzmacniających życzliwość wobec klienta; w jakim stopniu przejawia
osobiste zaangażowanie w problemy klienta; czy zna standardy obsługi i
w jakim stopniu dba o jej wysoką jakość; czy potrafi tworzyć atmosferę
profesjonalizmu. Skala służy także do określenia, w jakim stopniu
badana osoba potrafi kreować przyjazny klimat sprzyjający dobrej
komunikacji; jak radzi sobie z trudnymi klientami oraz w jakim stopniu
kontroluje własne emocje; czy wykorzystuje zasady asertywności; w jakim
stopniu potrafi budować dobre porozumienie z klientem.
Autorka - Anna Białous
- Absolwentka Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego,
psycholog, psychoterapeuta. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu
umiejętności interpersonalnych, rozwoju osobistego i zawodowego. Jest
członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polish
Psychologists Asscociation. Autorka ponad 150 artykułów o
tematyce psychologicznej. Posiada doświadczenie w zakresie oceny
kompetencji kandydatów w procesie rekrutacji, tworzenia
testów kompetencyjnych oraz doświadczenie w zakresie diagnozy
osobowościowych predyspozycji zawodowych z wykorzystaniem testów
psychologicznych.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL