Marketing internetowy i e-commerce - Certyfikat nr: 02916/E/ECM
Marketing internetowy i e-commerce w MŚP - szkolenie zawiera przydatne
informacje dla przedsiębiorców z firm MSP. Omawia takie pojęcia, jak
e-biznes i e-commerce. W szkoleniu przedstawiono metody docierania do
grup docelowych klientów, zasady budowania witryn www oraz reklamę
internetową. Oddzielną część przeznaczono na omówienie nieetykiety i
problemu spamu. W szkoleniu znalazły się także zagadnienia rynku
internetowego i organizacji wirtualnego sklepu. Uczestnicy szkolenia
mogą dowiedzieć się również wszystkiego o płatnościach w Internecie.
Dzięki szkoleniu opanowałem umiejętności:
- w zakresie zasad funkcjonowania rynku elektronicznego,
- identyfikowania opcji strategicznych przy podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu działalności gospodarczej w oparciu o Internet,
- realizowania sprzedaży za pośrednictwem Internetu,
- w zakresie stosowania narzędzi i systemów, które
muszą zostać wdrożone w przedsiębiorstwie, aby mogło ono funkcjonować w
gospodarce elektronicznej,
- prowadzenia działalności handlowej w Internecie,
- stosowania usług i technologii, które można wykorzystać w zarządzaniu e-przedsiębiorstwem
- tworzenia charakterystyki internautów jako klientów,
- określania cech charakterystycznych potencjalnych klientów,
- określania grup docelowych klientów wśród internautów,
- komunikowania się z klientami za pomocą spersonalizowanych narzędzi internetowych,
- dokonania oceny skuteczności działań e-marketingowych
- określania cech komunikacji e-mailowej istotnych dla działań marketingowych,
- wykorzystania w komunikacji z klientem wybranych
instrumentów internetowych: biuletynów internetowych, czatów, list i
grup dyskusyjnych,
- tworzenia list dystrybucyjnych,
- tworzenia biuletynów internetowych,
- stosowania się do zasad netykiety,
- rozpoznawania, które wiadomości są spamem,
- w zakresie marketingu wirusowego
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL