Klucz do sukcesu w sprzedaży
Podczas
tego seminarium dowiedziałem się, jak myślą i działają najlepsi
handlowcy, jak budują wartościowe relacje z klientami, jak planują
swoje działania, aby osiągać maksymalne rezultaty, jak pracują z
celami, zarządzają czasem, motywacją osobistą oraz osób, z
którymi pracują, a także jak budują pewność siebie.
Istnieją
trzy dziedziny tworzenia wartości dla klienta: jedna to doskonałość
operacyjna, druga innowacyjne produkty i usługi, a trzecia to zażyłość
z klientem. Różne działy firmy pracują w różnym stopniu z
tymi czynnikami. Dla Ciebie, jako sprzedawcy czy szefa sprzedaży,
zażyłość z klientem jest kluczem do większej sprzedaży.
W programie nauczyłem się:
- Jak działa sprzedaż relacyjna? W jaki sposób kształtować partnerstwo w relacjach z klientem, aby zwiększyć sprzedaż?
- Jak kreować potrzeby u klientów?
- Co tak naprawdę decyduje o sukcesie? Jakie są kluczowe czynniki
sukcesu w sprzedaży i jaką rolę odgrywa nastawienie w
codziennych osiągnięciach?
- Jak rozwijać systematyczność, konsekwencję i determinację, klucze do wybitnych osiągnięć?
- Jak zbudować i utrzymać wysoką motywację u nas i współpracowników?
- Jak pokonywać strach przed odrzuceniem i porażką – najsilniejszymi lękami każdego sprzedawcy?
- Jak wykształcić w sobie samodyscyplinę i pewność siebie – fundamenty osobowości najlepszych sprzedawców?
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL