Jak zrealizować plany    

Z 7-mio dniowego szkolenia dowiedziałem się:

 Jak zmotywować się do ofektywnego działania
• Jak  zorganizować realizację swoich zadań
• Jak efektywnie zarządzać projektami
• Jak monitorować i kontrolować pracę zespołu
• Jak wierzyć w to co robimy
• Jak utożsamiać się z określonymi działaniami
• Jak realnie mierzyć skuteczność
• Jak radzić sobie z porażkami i niepowodzeniami

Ponadto dowiedziałem się że:

- sukcesy wzmacniają poczucie skuteczności
- niepowodzenia (szczególnie te z początkowego
  okresu) osłabiają
- możemy obserwować jak inni sobie radzą lub stosować uczestniczące modelowanie jak należy
  postępować
- możemy słuchać pozytywnych informacji zwrotnych od innych osób. Ale także możemy sami
  doceniać siebie
- dzięki poznaniu istoty stresu pozytywnego i negatywnego a także sposobów radzenia sobie z
  sytuacją, możemy pozytywnie wpłynąć na nasz stan fizlogiczny
- doświadczenia zastępcze - to obserwowanie jak inni ludzie skutecznie sobie radzą
- perswazje werbalne - to sugestie iż jednostka jest w stanie sobie poradzić
- afirmacje - to nakazy, przykazania, przesyłanie ze świadomości do podświadomości
- właściwe zarządzanie czasem umożliwia podniesienie wartości indywidualnych dokonań
- dobre gospodarowanie czasem wymaga, aby postrzegać siebie jako „fabrykę” w którą trzeba
  najpierw zainwestować, spisanie oczekiwań od siebie, za co mi płacą
- wdrażanie umiejętności zarządzania czasem pomaga w obiektywnej ocenie wydarzeń,
  rozwijania przenikliwości, samodzielności i samodyscypliny
- koncentracja na optymalnym wykorzystaniu czasu zmusza do myśli o rezultatach pracy
- dobre zarządzanie czasem to źródło życiowej energii, entuzjazmu i pozytywnego
  nastawienia
- trwała motywacja może się zrodzić wyłącznie z poczucia wcześniejszych osiągnięć i
  dokonań