Jak pozyskać klienta na całe życie    

Jaki jest cel istnienia biznesu? To pytanie pada często i okazuje się, że celem istnienia biznesu nie jest przynoszenie zysków. Celem biznesu jest znaleźć i zatrzymać przy sobie klienta. Do tego sprowadza się cała działalność gospodarcza. Obsługa klienta jest jednym z najważniejszych elementów prowadzenia biznesu.  Zysk pojawia się dopiero wtedy, kiedy ten cel zostanie osiągnięty bez przekroczenia założonych kosztów.


W jaki sposób mierzy się sukces w biznesie? Jakie miary tu stosujemy? Okazuje się, że wcale nie wielkość zysków, ale
zadowolenie klienta. Biznes może przetrwać tylko wtedy, gdy jego klienci są zadowoleni. A więc miarą sukcesu danej firmy jest jej zdolność do znalezienia i utrzymania przy sobie klientów w taki sposób, by byli zadowoleni z kontaktów z nią, bardziej niż z kontaktów z inną firmą obecną na rynku.

Ze szkolenia można było się dowiedzieć :
• jak sprawiać aby klienci byli zadowoleni z usług
• co robić, aby sami wracali i przyprowadzali swoich znajomych
• jak pozycjonować się w oczach klienta jako jego najlepszy wybór
• jak przyciągać klientów i budować ich lojalność
• jak zwiększyć częstotliwość zakupów