Customer Service Training - Obsługa klienta - Certyfikat nr: 336-1367002
Dobra obsługa klienta ma
kluczowe znaczenie dla wszystkich firm, zarówno tych małych i
dużych. Właśnie dobra obsługa może mieć bezpośredni wpływ na lojalność
klientów i to gdzie ulokują ponownie swoje pieniądze. Po prostu,
im wyższa jakość obsługi klienta , tym wyższy poziom jego
zadowolenia, który przełoży się na powtórną transakcję.
Ten kurs wprowadza podstawowe pojęcia z obsługi klienta, a
potem zagłębia się w skuteczne techniki obsługi. Dzięki niemu
zdobyłem znajomość i zrozumienie najważniejszych aspektów
obsługi klienta i potrafię w pełni obsługiwać zapytania i skargi.
Zagadnienia:
- Podstawowe elementy obsługi klienta
- Jak rozwijać pozytywne podejście do klienta
- Cechy profesjonalnej obsługi
- Zaawansowane techniki obsługi
- Personalizacja klienta
- Nakazy i zakazy w postepowaniu z klientami
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL