Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu - Certyfikat nr: 02302/E/PRM
Dzięki szkoleniu dowiedziałem się m.in., jak:
- umiejętnie tworzyć założenia planu marketingowego firmy,
- kreować przemyślany wizerunek firmy i budować jej reputację przy pomocy właściwych narzędzi public relations,
- skutecznie realizować strategię komunikacji z
otoczeniem i zarządzać informacją w życiu codziennym firmy i w sytuacji
kryzysowej,
- właściwie dobrać odpowiednie narzędzia reklamy oraz sponsoringu i zastosować je w firmie,
- samodzielnie zaplanować i zaprojektować materiały promocyjne,
- nawiązać współpracę z agencją reklamową,
- umiejętnie dobrać do wyznaczonych celów firmy
właściwy rodzaj uroczystości promocyjnej, zaplanować ją i pomyślne
przeprowadzić,
- efektywnie wykorzystać targi i wystawy w działaniach marketingowych firmy
Dzięki szkoleniu opanowałem umiejętności:
- tworzenia określonego wizerunku firmy,
- kształtowania reputacji firmy,
- oceny znaczenia środowisk, znajdujących się w bezpośrednim otoczeniu firmy,
- komunikowania się z bezpośrednim i szerokim otoczeniem firmy,
- skutecznie wykorzystywać narzędzia public relations w budowaniu wizerunku firmy
- skutecznego zarządzania informacją na co dzień i w sytuacji kryzysowej,
- efektywnego posługiwania się narzędziami, realizującymi strategię komunikacji,
- wykorzystywania metod planowania i monitorowania mediów,
- komunikowania się z mediami
- określanie grupy docelowej,
- wyznaczanie celów reklamy oraz sponsoringu,
- szacowanie kosztów reklamy,
- stosowanie metod określania efektywności reklamy,
- konsolidacja działań reklamowych i ogólnych zasad tworzenia planu medialnego
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL